Open One er et svært fleksibelt POS-system som kan tilpasses etter dine prosesser, arbeidsmetoder og behov – inkludert de tilleggsprodukter du måtte trenge; som en komplett mobil bestillings- og betalingsterminal i Open GO, self service-løsninger og avansert rapportering.
Med Open One får du et POS-system som tilbyr mange smarte funksjoner og integrasjoner som til sammen dekker behovene for hele ditt foretaks livssyklus.
Ved hjelp av tung bakgrunn og erfaring fra restaurantbransjen har vi utviklet bransjens beste POS-system OPEN One – en komplett løsning med smarte funksjoner og mange tilpasningsmuligheter.
Med fleksible løsninger kan systemet tilpasses dine spesifikke behov, om det gjelder artikkelhåndtering, ulike varianter av rabatter og kampanjer, avansert menyhåndtering eller annen funksjonalitet.
Med OPEN Go tar du hele kassen med deg til gjesten. Med kasse og kortterminal i samme enhet sparer dine ansatte masse tid, og kan heller fokusere på god service ute hos gjestene.
OPEN One kan ta imot bestillinger fra nettsiden din, enten fra vår egen OPEN Order, eller via integrasjoner med andre systemer som driver hjembestilling via en webapp.
Hvorfor ikke sette opp baren med flere kortterminaler for hver kasse for effektivt å ta flere betalinger samtidig? Eller supplere med en ekspresskasse for self service i den travle lunsjen, eller hva med vår bestillingsløsning OPEN Order In-seat som muliggjør bestilling og betaling via en QR-kode du setter på bordet? Smarte løsninger som sparer tid for både gjest og ansatt!
Løsningen inneholder også OPEN Inventory, en omfattende lagerstyringsmodul med en tilhørende enkel og intuitiv web app for varetelling. For ikke å glemme OPEN Insight, ditt verktøy for statistikker og analyser av salg.
Med flere kortterminaler kan du håndtere flere betalinger på samme tid, minimere ventetiden for gjesten, og unngå kø.
Med OPEN Go kan du servere gjesten, motta og håndtere hele ordreflyten direkte ved bordet. En mobil versjon av kassen rett i lomma.
I vår smarte bordhåndtering kan du håndtere gjester og bord direkte i bordkartet, enten fra et fast kassapunkt eller fra din OPEN GO-terminal.
OPEN One har integrasjoner til de fleste ledende leverandører, i tillegg til vår egen OPEN Order. Slik kan du få en god oversikt over innkommende ordre fra alle systemer du bruker - samlet på ett sted.
Stor eller liten kunde - systemet kan tilpasses hver kundes ulike behov. Et godt system å starte med, og å vokse med.
OPEN One er utviklet til å passe perfekt for store kjeder med avanserte krav. Det er støtte for flere nivåer av foretak og kostnadssteder, avansert rapportering, diverse integrasjoner og support 24/7.
Muligheten for sømløse integrasjoner med de viktigste businessystemene gir deg full kontroll over ditt foretak, og muliggjør økt salg og langsiktig vekst.
ERP systemer
Fortnox
Visma Business
Visma Control
Visma Administration 2000
Visma Administration 500 and 1000
Netsuite
Finago Procountor
Visma Netvisor
Tripletex
24/7 Office
Wintime
WinBag
m.fl.
Personalsystemer
Caspeco
Planday
Personalkollen
Tidsbanken
Quinyx
Fakturahåndtering
Visma Collectors
Fortnox Invoice
Hotel systems
Techhotel
Micros Fidelio (Opera)
Hotelsystemer
Techhotel
Micros Fidelio (Opera)
Eksterne ordrer
We Order Takeout/Delivery
We Order Dine In
Wolt
Deliverect (Foodora, UberEats, etc)
Om du driver et lite foretak som har behov for en mobil løsning som komplett POS, eller et stort foretak der du vil ha OPEN GO som en del av en større løsning, vil produktet uansett endre måten du jobber på.
Alt du tidligere har gjort i både kassen og bankterminalen er nå tilgjengelig i samme mobile enhet. Mobile POS-systemer gjør det mulig å ta bestilling fra gjestene, sende bestillingen til kjøkken eller bar, og fullføre betalingen ved bordet – alt fra samme mobile enhet.
Den fysiske enheten har større skjerm for enkel bruk, og er lettere enn mange tradisjonelle bankterminaler. Dette gjør den svært smidig og enkel å ha med seg rundt.
Med OPEN Order kan kundene dine bestille direkte fra nettbutikken på din hjemmeside, enten hjemmefra eller på vei til restauranten, noe som eliminerer køer og ventetid og lar gjesten hente maten til ønsket tid.
OPEN Order er direkte koblet til ditt kassasystem. Oppdatering av varer og priser synkroniseres fra kassasystemet til nettisden, så du trenger kun å vedlikeholde menyen din i ett system.
Bestillingene fra nettsiden dukker opp i kassen under en egen fane der du kan se all nødvendig informasjon om bestillingen og gjesten.
En kjøkkenbong vil skrives ut på kjøkkenet, i henhold til innstillinger i kassasystemet, slik at du kan tilberede maten i tide.
Kunden mottar et ordrenummer og en e-post med bekreftelse på sin bestilling.
Med tilleggsproduktet OPEN Order In-Seat kan gjestene selv bestille maten direkte ved bordet i restauranten, uten stresset med å måtte stå i kø. Ved å skanne en QR-kode på bordet kan de bestille og betale for maten sin – en løsning som sparer tid for både gjestene og personalet.
La gjestene dine bestille i sitt eget tempo i en selvbetjent kasse. Dette gir personalet tid til å fokusere på matlaging og service. Løsningen støtter også take away, og betaling med Swish, VIPPS og Mobile Pay.
OPEN Express er vår selvbetjentløsning, der sluttkunden selv kan bestille mat i restauranten i en selvbetjent automat.
Menyen hentes fra POS-systemet, så du kun trenger å vedlikeholde én meny.
Bestillingene sendes direkte til din POS og håndteres som eksterne bestillinger, med utskrift av kjøkkenbonger akkurat som om bestillingen kom fra kassen.
OPEN Express kan også kombineres med OPEN KDS (digitale kjøkkenskjermer), våre informasjonsskjermer vendt mot kjøkken og kunde.
Alt du trenger for at din daglige drift skal fungere raskt og friksjonsfritt!
Med OPEN KDS (Kitchen Display System) digitaliserer vi bestillinger til kjøkken og bar. På en skjerm kan personalet ha full kontroll over alle bestillinger, du trenger aldri å bekymre deg for en papirbong som forsvinner igjen.
OPEN Insight er verktøyet for å følge salg i sanntid via telefonen, eller for å analysere virksomheten din for å ta de riktige avgjørelsene.
For de som benytter lagerstyringsmodulen letter OPEN Inventory jobben betraktelig. En brukervennlig app for varetelling som kan lastes ned på hvilken som helst telefon eller nettbrett, lett tilgjengelig og effektiv.
OPEN Order In-Seat er et verdsatt supplement, både for gjesten og bedriften. Via en QR-kode på bordet kan gjesten bestille og betale i fred og ro. Ingen køer eller stress.
Digitaliser kjøkkenet, få full kontroll på alle bestillinger
Nettbasert rapporterings- og analyseverktøy, få full kontroll og innsikt i drift og tall
Varetellingsapp, enkel, rask og effektiv
Bestilling og betaling via QR-kode på bordet sparer tid for både gjesten og personalet
Våre kundekonsulenter har lang erfaring og deler sin kompetanse uansett behov. Vårt mål er at du som kunde skal være best mulig rustet og få kvalifiserte råd med på veien til en trygg og enkel hverdag.
Vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.