Om oss

Vi er Propos

Nytt navn, samme selskap

Propos AS er tidligere kjent som KDR Stavanger AS som ble etablert i 2009 og har vært tilbyder og forhandler av kasse- og betalingsløsninger siden oppstarten. Navnebyttet er en konsekvens av at vi de siste årene ikke bare har hatt de tradisjonelle KDR produktene i porteføljen, men har stadig utvidet for å kunne tilby våre kunder løsninger som er tilpasset ett hvert behov.

Propos tilbyr løsninger hovedsakelig fra Open, herunder Open One, Open Two og GoldByOpen. I tillegg betalingsterminaler fra Verifone, Nets og Westpay. I sum er vi i stand til å dekke de aller fleste behov av kasseløsninger for Restauranter, barer, puber, kantiner m.m.


130 medarbeidere
7 kontorer
20 år i markedet

Dette er Open

Propos sine løsninger kommer fra Open

OPEN er unik i markedet ettersom vi kontrollerer og leverer hele verdikjeden for våre POS- og betalingssystemer.

OPEN utvikler POS-systemer, betalingsterminaler, rapporteringsverktøy og selvbetjeningsløsninger samt mange tilleggstjenester. Vi har partnerskap med ledende, globale produsenter av hardware for å kunne tilby en komplett løsning basert på våre kunder

OPEN utvikler programvaren internt med utviklingssentre i Gøteborg, Oslo og Tammerfors, men vi har også kontorer i Bergen, Helsinki og Eskilstuna, alt for å være nær kundene våre. I tillegg et partnernettverk i mange byer i hele norden.

130 ansatte har en samlet erfaring som går mer enn 20 år tilbake i tid. Kompetansen vi har bygget opp er sterk, og sammen med partnere har vi en unik kompetanse.

Open - programvare i kontinuerlig utvikling og fornyelse

Ledende programvarehus for innovative betalingsløsninger.

Vi tilbyr en komplett produktportefølje innen POS og betalingssystemer, inkludert maskinvare, betalingsløsninger, rapporteringsverktøy, integrasjoner og support. Vårt strategiske fokus er programvareutvikling og hvor vi, med vårt POS-system OPEN One, er markedsledere, med banebrytende og omfattende funksjonalitet.

Vårt nyutviklede skybaserte betalingssystem OPEN Two tilbyr den raskeste veien fra kjøp til når du som kunde kan begynne å selge. Et intuitivt system som gjør det enkelt å drive virksomheten din, med enestående mobilitet.

GoldByOpen, det tredje av våre systemer, er et robust og norskutviklet system som har hatt et godt fotfeste i det norske markedet gjennom mange år. Og utvikles fortsatt. Produktet har også spesialtilpasninger to tilleggsmoduler som er spesielt egnet for kantine og kjededrift for øvrig.

Velkommen til å kontakte oss, så vil vi fortelle deg mer om hvordan våre OPEN produkter og tjenester kan støtte din virksomhet.

Onboarding - veien til en smartere løsning

Dine behov og omfang av leveranse avklares.
Betalingsplattformer bestilles og nødvendige dokumenter utformes. 
Innsendelse av foretaksdata, menyer og priser.
Kurs – vi sørger for at dere får opplæring i systemet.
Innstallasjon – alt av utstyr konfigureres og klargjøres hos oss før utsendelse til deg som kunde.
Oppstart og opplæring. 
24/7 Support og kundeservice – før, under og etter installasjon.
Kontakt

Ta kontakt for en uforpliktende prat

Våre dyktige kunderådgivere svarer på dine spørsmål, gir råd og gir deg et uforpliktende tilbud om ønskelig.