Du driver en virksomhet som har høye krav til kvalitet, samtidig som du har behov for et smidig og tilgjengelig POS-system. Enkelhet, og i mange tilfeller mobilitet, er viktige egenskaper i et funksjonelt system for din bedrift.
Med OPEN Two kan du velge å ha en helt mobil kasse, eller du kan ha kassen i et tabletformat på disken. Uansett hvordan du velger å benytte OPEN Two slipper du å bekymre deg for komplekse hardwareløsninger, og du får et raskt og driftssikkert system.
OPEN Two krever ikke unødvendig stor plass eller dyr hardware, du kan laste ned appen direkte i din telefon eller tablet.
pris fra 599 NOK/mnd + transaksjonsgebyrer
Med OPEN Two kan du være helt mobil, øke omsetningen, bruke mindre tid på administrasjon og unngå hodebry med komplekse hardwareløsninger.
OPEN tilbyr muligheten til å bruke din Androidtelefon som både kasse og betalingsterminal. I samarbeid med SoftPay gir OPEN Two deg muligheten til å ta imot kortbetalinger uten en tradisjonell kortterminal. Løsningen oppfyller selvsagt alle nødvendige krav og standarder for sikkerhet.
En betalingsterminal med innebygget kvitteringsskriver der kassen kjøres direkte i terminalen. Du får en komplett kasse med betalingsterminal og kvitteringsskriver i lommeformat, og kommunikasjon via WiFi eller 4G.
Denne løsningen passer for deg som vil ha en stasjonær løsning med tablet, kvitteringsskriver og betalingsterminal, og samtidig nyte glede av alle forteller i OPEN Two-plattformen.
Ta kontakt med oss så finner vi beste løsning for deg.
Denne er for deg som vil ha en større skjerm og en mer klassisk POS-følelse. Den store widescreen-skjermen gir deg godt overblikk over kassen og er av høyeste kvalitet. Kan også leveres med et stort 10” kundedisplay integrert i foten. Et lekkert verktøy!
Kassen i OPEN Two er en app som du laster ned fra Google Play. Appen er bygget for å være et raskt og pålitelig produkt som utnytter full kapasitet i både hardware og skyplattform.
Nye versjoner og funksjoner blir tilgjengelig for deg via oppdatering i appen. Dette skjer automatisk via Google Play. Nedetid og planlegging for oppdateringer er historie.
BackOffice All administrasjon av systemet gjør du via et moderne og intuitivt web-grensesnitt der du også finner dashboard og rapporter.
Appen kan brukes på hvilken som helst Androidtelefon eller tablet. Dette betyr minimalt med tid og kostnad for service og vedlikehold av hardware. Du kan raskt bytte ut en ødelagt enhet med en ny - bare last ned appen på den nye enheten, log inn, og fortsatt å selge.
Open Two støtter betaling med for eksempel Visa, Mastercard, American Express, samt digitale lommebøker som Vipps, Apple Pay, MobilePay og Swish. Systemet har også støtte for kontanter og kassaskuff. Betalingsmetoder vil variere ut ifra hva du velger av hardware.
All håndtering av artikler og administrasjon gjør du i en moderne og intuitiv webportal, der du også finner dashboard og rapporter. Det webbaserte grensesnittet gir deg tilgang til din virksomhet hvor som helst og når som helst, uansett om du vil oppdatere meny og artikler, eller følge dagens salg.
Du håndterer artiklene dine under Artikler i BackOffice. Her kan du blant annet gruppere artiklene dine for lettere å finne frem i kassen din, eller definere om en artikkel skal skrives ut på kjøkkenet eller ikke. Artikler kan også bli satt opp med Varianter – som for eksempel størrelse (liten, medium, stor), eller styrkegrad (mild, medium, sterk).
Layout og design for kassen din kan du også endre fra BackOffice. Du kan velge hvilke farger og rekkefølger varegrupper eller artikler skal ha, så du og dine ansatte finner enklest mulig frem i kassen.
Under Foretak i BackOffice kan du redigere informasjon om ditt foretak og dine ansatte. Du kan også dele opp foretaket i flere kostnadssteder dersom du har ulike avdelinger og kasser. Du kan velge hvilke betalingsmetoder du ønsker å aktivere – skal du ta imot kontanter eller ikke? Det er også her du finner din bokføringsoversikt, og kan definere hvilke kontonummer som skal benyttes for dine betalingsmetoder og varegrupper.
OPEN Two er en app du laster ned fra Google Play. Her får du et raskt og pålitelig kassasystem som utnytter den fulle kapasiteten til både hardware og skyplattform.
Plattformen er fullstendig skybasert og bygget med nyeste teknologi. Slik kan du være sikker på at kassen alltid fungerer feilfritt. Plattformen tilpasser seg dynamisk ut ifra belastning på systemet, og skalerer opp kapasiteten når det er behov for dette. På denne måten sikrer vi at kassen din alltid er rask og pålitelig.
De fleste funksjoner i kassen administreres fra BackOffice. Men også i kassen kan du for eksempel hente ut kopi av kvitteringer og visse rapporter.
Vi har lagt ned mye tid på å sikre at kassen er brukervenlig, intuitiv og rask, det skal være enkelt å komme i gang med å ta betalt. Det finnes smarte funksjoner for blant annet å gruppere artilkene dine som du ønsker, så kassen blir lett å finne fram i og rask å jobbe med.
Våre kundekonsulenter har lang erfaring og deler sin kompetanse uansett behov. Vårt mål er at du som kunde skal være best mulig rustet og få kvalifiserte råd med på veien til en trygg og enkel hverdag.
Vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.